Friday 19 August 2011

KERANA 'A'~~

DAHULU~~

A... kau mncul dlm hidupku..ketika kali pertama kau muncul dlm hidup ku..aku amat senang sekali..kau mmbuatkan aku bhagia...kau mmbuatkan aku gembira & tertawa..aku berasa bangga mndampingimu..aku sentiasa mnayangkanmu di halayak ramai..A..kau begitu bermakna dlm hidup ku..kau mampu menerangi hidupku yg gelap..kau juga mampu mmberikan ku msa dpn yg cerah..kadangkala aku menangis kerana gembira apabila berjaya mndptkanmu..dahulu..aq bersusah payah mengejar2 mu..sagala usaha telah ku curahkan untuk mndampingi mu..aku begitu teruja dgn mu..hasil dorongn drpd keluarga & rakan2 mmbuatkan aku mudah mndampingimu...

KINI~~

A...kini kau makin mnjauh dr diriku...kau kian hilang dr hidup ku....kau kini mndampingi orang lain..A..aku cemburu mlihatmu didampingi orang lain..aku kini bertekad mahu mandapatkanmu semula..aku berusaha mendampingimu seperti dahulu..berkat doa & restu drpd keluarga..aku berjanji pd driku yang aku akan marebutmu kembali daripada mereka...usaha demi usaha akan ku curahkan demi utk memenangimu wahai A..kau merupakan idaman ramai pelajar sekolah..kau merupakan pujaan hati setiap insan yang bergelar pelajar..oleh itu aku bertekad akan berjuang berhabisan untuk menggembalikan hak yang dulu mnjadi milikku..detik kian berlalu...masa nya kian tiba...A..aku mahu melihat kau kembali menghiasi hidupku....pada setiap hari aku akan berdoa agar dpt bersamamu..aku juga mahu buktikan pada semua orang yang aku juga mampu mndapatkn mu wahai A~!

di suatu saat nanti iaitu pada 14 NOVEMBER 2011..aku akn mnghadapi cabaran utk mndapatkan mu..selama sebulan aku akan berusaha menghadapi cabaran tersebut...setelah 2 tahun aku menanti dirimu..setelah penuh ilmu di dada...aku mahu melihat mu wahai A menghiasi disekeping kertas yang mampu mnentukan halatuju hidupku..iaitu pd tahun 2012..

'disekeping kertas' yang aku mksudkan ialah SLIP PEPERIKSAAN~~
A....aku memohon..hadirlah engkau di 'disekeping kertas' tersebut..AMIN~~~

good luck for SPM dude~~!! : )



No comments:

Post a Comment