Tuesday 18 October 2011

ada ke harapan ? KU TETAP MENUNGGU~

hari niyy aku sangat-2 kecewa and a little bit frust la jugak , mana takk nya bila dapat tau something yang takk sedap didengar pasal pujaan hati kita kn~hummm ada sumber yang bernama teeettt gosip SI DIA(cinta dalam hati aku) couple dengan perempuan lain.Ok mula-2 dulu aku pon ingat diorang couple sebab rapat semacam jee , pastuu aku watlekk je la and think maybe just member je kot , but now da ramai plak orang dok cakap-2 pasal diorang~!grrrrr~ seyezz jeless laa , ada kea harapan aku nak kat dia , and macam la dia nak kat aku , sape la aku niyy di mata dia , aku harap sangat yang diorang tuhh takk de pape hubungan yang intim sebab aku rasa aku dahh gila bayang(cehh~dasatt niyy) >< ~ hari-2 aku asyik fikir pasal dia,aku nak dia ! aku nak dia ! biar la aku jadii syok sendiri ponn,lantak aku laa kn~aku da lama jatuh cinta kat dia sebenarnya,dari tahun lepas lagii~walaupun tahun niyy aku da banyak couple dengan boy lain tapi hati aku still at dia,aku couple ngan boy lain pon sebab aku bosann.Ok mulai sekarang aku akan tunggu dia,tamat jee SPM aku akan berterus terang pada dia,niyy janji aku~lagii pon lau berterus pas SPM ok sikit daripada berterus terang skang sebab kalau dia takk terima aku pon,aku kan dahh abes sekolah time tuhh , sooo aku akan rasa free la sebab dahh bagi tahu apa yang terkandung dalam hati aku,serious aku dah tergila kan kau,kau BAIK,SOPAN,SETIA,KELAKAR~ first time aku jatuh cinta pada lelaki tanpa melihat pada paras rupanya~inikah yang dinamakan CINTA??adakah ini cinta monyet?ahhh monyet takk monyet,janji aku suka,bila dahh suka memang takk boleh nak buat apa-2 larhh~lama-2 aku boleh jadi gila niyy,hadoiii iela~!BEHAVE YOUR SELF~!KAWAL LA SIKIT~!
baru aku tahu apa ituhh CINTA GILA~!
kawan-2 aku cakap aku macam ada peluang,tapi betul ke?ntah-2 dia layan aku sama je macam dengan perempuan lain cuma aku je yang terperasan, apa-2 pon aku still akan tunggu dia~
heyyy ******** ku MENUNGGU~!




I WILL WAITING FOR YOU~ ^__^

2 comments: