Friday 11 November 2011

11 November 2011

11.11.11~
cantik kan tarikh tuhh?pagi-2 masa aku datang je sekolah masa hari jumaat tuhh,aku rasa lain sangat. yela 14 november SPM dah start. jumaat tuhh ramai budak sekolah aku tak dtg, so sekolah pon agak lengang laa. macam biasa la setiap jumaat sekolah aku akan buat majlis bacaan yassin kat kantin. lepas tuhh, kami akan dengar sedikit tazkirah daripada cikgu. first time aku buat muka serious masa dengar tazkirah dari cikgu , yela sebelum niy asyik nak main-2 jee. lepas habis je tazkirah, kami semua pon bersalaman la dengan cikgu-2. jyeahhhhh! part niy la yg paling drama sikit >,< . mula-2 sorang menangis , pastu semua menangis :')

sebak rasa hati niyy masa salam and mintak maaf kat cikgu. sedih atas segala dosa yang kami dah buat. minta restu dari cikgu sebelum SPM. ituhh mmg wajib la kan. kebanyakan budak perempuan sekolah aku menangis bhaiii, termasuk la aku. hehe~ aku ingatkan aku niyy hati batu la,coz mula-2 tak menangis pon tengok-2 nahh amekaw~! banjir terus >__<
aku start menangis bila aku salam dengan cikgu LAILATUL AKMA. yeahh cikgu paling cun kat sekolah aku, sebak hati aku bila dengar suara cikgu time menangis. ya Allah, sedihnya~ tuhh yang menangis aku dibuatnya. tahun niyy merupakan tahun last aku kat SMK TOK PERDANA. tahun depan aku dah takk dapat jumpa lagi semua cikgu and maybe kawan-2 aku. masing-2 mesti dengan hal masing-2 la kan. ada yang dapat PLKN , maybe ada yang nak smbung belajar , maybe ada yang nak kerja. seriously aku mesti akan rindukan korang semua. yeahh niyy lah sekolah terbaik pada aku, aku bangga dapat kawan-2 macam diorang semua. :) and aku sayang semua kawan-2 aku.



lepas salam-2 dengan semua cikgu, kami masuk kelas macam biasa. air mata aku dah nak kering tiba-2 mengalir balik. dalam kelas aku bersalaman and mintak maaf kat kawan-2 kelas aku plak(walaupon 7orang je yang datang). air mata aku mengalir balik bila syafika rahim datang mintak maaf kat aku,mklumlah tahun depan aku dah takde kat sitiawan. aku mesti balik batu gajah balik.then aku salam and mintak maaf dengan zuraini zaki , asyikin ali and priangga . serious aku sedih sangat nak tinggalkan sitiawan, tapi family aku semua kat batu gajah, aku mana ada sesiapa kat sitiawan. tuhh yang membuatkan aku bertambah sedih nak tinggalkan kawan-2 aku :'(

then keadaan jadi macam biasa balik(pagi-2 je drama)
masa waktu terakhir kami pon menjalankan sesi photoshoot(ni yg aku suka ni)hehe~
kami berempat curi waktu cikgu SHUDILAH and melepak di toilet untuk tgkap gambar. bergamba sakan le kitaorang, haha sambil mengacau budak-2 yang tengah melukis and cat-2 dinding toilet tuhh.

niy la angry bird yang budak sekolah aku lukis, oke aku nakk yang warna teeeettt(mana boleh bagi tau) :PP


oke niyy la kembo aku~! :) ASYIKIN MOHD ALI


sape plak kat belakang tuhh??oke , tuhh la ZURAINI ZAKI :)




ni la dara-2 pingitan kat SMK TOK PERDANA. cun tak?hehe~
with zuraini zaki,syafika rahim and asyikin mohd ali. <3
oke , aku syg korang ~ muahh pipi kanan muahh pipi kiri :PP

No comments:

Post a Comment