Sunday 20 November 2011

terasa dihina! INDONESIA. kurang ajar!

hari niy aku terasa sangat la panas, pasal pe??sebab asal aku bukak je facebook mesti nampak INDONESIAL mengutuk MALAYSIA gara-2 bola kemarin. memang dari dulu INDONESIAL niyy takk suka sangat la dengan MALAYSIA bak kata orang perak=(tak gemor) :D 
boleh dikatakan setiap hari dan setiap saat bila aku bukak je facebook, terpampang la gambar-2 bendera MALAYSIA dibakar, dipijak, ditulis FUCK dan sebagainya. aku sebagai orang MALAYSIA mesti la sakit hati bila orang kutuk negara kita, sedangkan warganegara mereka pon kerja at sini cari makn at sini jugak. memang INDONESIAL niyy tak sedar diuntung! dahh la bibik-2 indon yg kerja at sini MAKAN TANGGONG BERAK CANGKONG je at sini!

disini aku memang nak meluahkan perasaan aku yang tengah panas membara niy. bila orang kutuk negara kita aku rasa macam orang kutuk mak bapak aku jugak. yelahh NEGARAKU TANAH TUMPAHNYA DARAHKU

ini merupakan satu penghinaan terhadap warga MALAYSIA.INDONESIAL mmg tak boleh terima kenyataan.sebab tuh mereka emo dan bertindak sebegini.




antara tomahan yang INDONESIAL lemparkan kepada kita! kau sakit hati tak? aku rasa sakit sangat-2! :(

aku sebagai warganegara MALAYSIA akan berdoa agar MALAYSIA akan menang dalam perlawanan menentang INDONESIAL tomorrow. good luck for HARIMAU MALAYA. pertahankan maruah kita. :)
hang nak kata aku fanatik dengan bola? yeee, memang pon ! ade aku kesah, yang penting AKU SOKONG MALAYSIA.
MALAYSIA DIHATIKU <3


MALAYSIA BOLEH. KALAU MEREKA KUTUK KITA, KITA PON BOLEH KUTUK MEREKA :)
tapi kalau MALAYSIA tak berjaya, kami redha dan kami tidak akan emo seperti INDONESIAL. :)





No comments:

Post a Comment