Sunday 1 January 2012

Selamat Tahun Baru ♥

hey guys! whoops, sebelum tuhh aku nak tanya, oke tak lagu blog aku?lagu korea tuhh, huhu terasa macam dekat korea pulak. btw today is 1.1.2012. kepada calon PLKN yg dapat panggilan pertama hari niy diorang dah pergi dah. oke sedih jap. T.T nak nyanyi lagu Aizat jap  

"kau pergiiii~ pergiiii~ sepi tanpa kata , terdiam dan kaku tak daya kau ku lupa , apapun kata mereka , biarkan kenangan berbunga di ranting usia , hujan lebat mencurah kini , bagaikan tiada henti , kaulah laguku kau irama terindah tak lagi ku dengari , kau pergiiiii~ pergiiiiii~"

wahhh! felling kau nyah! sedih giler bila dengar lagu niy. ceh! cara aku macam diorang pergi tak kembali je. bukan pergi berperang pon -_____- hahaha, to all my friends yg dapat PLKN hope korang tak lupakan aku. I LOVE YOU GUYS!  

sedar tak sedar dah masuk tahun 2012. maka dengan ini umur aku dah 18 tahun, tapi bufday aku lambat lagi. wah! dah boleh kawin dahh,hehe. haa! amacam sambutan tahun baru korang? sambut tak? meriah tak? kat mana? dengan sape? *banyak tanye betul la minah niy,cepuk kang* (Y)

sambutan tahun baru niy aku sambut dekat Stadium Ipoh with family and bestfriend aku Kamalia. on 31.12.2011 aku mmg dah excited giler nak pergi sambut tahun baru. kebetulan pulak gaji aku masyukkk this day. wahhh! sakan laa shopping. hehe. thankss boss! sayang boss! *tiba2 plak sayang boss,sebelum niy kutuk* haha. petang tuhh aku , mak aku and Kamalia lepak rumah aunty aku. sementara tunggu diorang bersiap aku pon ape lagi bergamboo leer~ hehehehe. maka kami pon beronok-ronok la berphotoshoot  

 



this is my kembooo muka tak sama~ :D  

aku tau kaki aku buruk. k diam -_______-

this is my mum!  




this is my aunty! a.k.a singa jadian(garang la jugak)  


this is "toyol kecik" Ilias.  

kami bertolak ke ipoh kira2 pukul 6 lebih. *semangat giler weh!* sampai di Ipoh kami pon watlek watchill at kedai makan. kali niy makan aku yang belanja semua, maklumlah gaji pertama kan. kena la belanja family.





lepas makan aku and Kamalia merayap jap at gerai2 lain. biasa laaa, jalan2 usya pakwe letew! ewahh  
orang baru dapat gaji mestilah mengshoppingkan dirikan. kalau tak suka shopping tuhh bukan perempuan la namanya. macam2 kami beli. gelang , rantai , satin~ amboiii sakan kau jahh! >,<









kalau nak tau, aku la kakak Najwa Latif. hahaha

"kita berkenalan hanya dalam laman burung biru, kau hantarr tweet suruh aku terima kamu ooooo uuoooo, hatiku rasa sesuatu"

"ini tidak adil tidak adil tidak adil tidak adil tidak adil tidak adil tidak adil tidak adil"
#Nyanyi lagu Yuna dengan muka tennsion.
oke , aku nak komen sikit. kenapa kawan aku nampak macam Yuna niyy???kejelesan --'

lepas puas jalan2 sekitar Stadium melawat gerai2 , kami pon nengok lee artis yang buat persembahan. malm tuhh AC Mizal jadi host. huhu~ malam tuhh jugak Saleem ada buat persembahan tapiiii dia ada nyanyi lagu niiiiyy
"na na na na na ganu kiteeeeeeeeee"
oke2 ape motifnya nyanyi lagu niy???anda tak sedar ke anda dekat Perakkk. -_________-
tepat jam 12 tengah malam ape lagii BOM BOM KEBABOM laaaa  



kira2 pukul 1pagi baru kami gerak, then pukul 2 pagi kami singgah makan2 minum2 di Restoran Nasi Lemak Ayam Golek Tom Yam. pehhhh! panjang betul namanya.

gelass besarrrr punyaaa!! kau ada? hehe  

kami sampai rumah kira2 pukul 3 pagi. sampai je rumah aku terus bagi arnab aku makan keret, errrrr cumelll gilerrr! rasa nak bawak tidur jeerr. hehehehe

niy la dia arnab aku, nama dia Cek Nab. sedap tak nama dia??? baik kau cakap sedap, kalau tak aku belasah kau. hahahah! malam tahun baru saya biasa2 aje, anda bagaimana?and ape pulak azam tahun baru anda yee?azam akuuuu~ errrr , nak cari suami anak VIP , huahuahua(gelak jahat)  


























No comments:

Post a Comment