Wednesday 30 November 2011

saya budak lepasan SPM :)


oyehhhhh!! SPM dah habiss!! huh~ aku rasa lega sangat! segala beban dalam kepala hotak niy dah takde~ ya allah hanya tuhan je yang tau. alhamdulillah sepanjang SPM niy takde apa2 benda buruk yang berlaku. dari 14 november sampai 30 november aku tertunggu2 saat2 niy~ sebaik sahaja aku keluar dari dewan, aku tersenyum sampai telinga. nak jerit maluu ~ ewahhh :DD
paper terakhir aku ialah paper Biology. ummm, boleh tahan susah jugak larh, and boleh dikatakan semua subjek susah larh >,<
oke, aku tak nak fikir dahh!
yang penting masa ambik result nanti , kalau result aku bagus aku hebohh kat semua orang, tapiii~ kalau tak bagus aku lari balik rumah terus , hahaha!


niy la muka budak lepasan SPM. muka bangga , suka leteww >,<

habis jee paper terakhir kami pon bergambar la, alaa itu memang benda normal bagi aku dan mereka2 niiyy~ 



tengok tuhh~ SEKOLAHKU SYURGAKU okee :)

lepas niy aku pasti akan rindukan sekolah and kawan2 aku, best sangat waktu bersama diorang, oke tiba2 aku teringat masa kami REUNION kat teluk batik hari tuhh. wahh ! best gilerrr dohh! hope akan ada lagi REUNION lagi lepas niyyy :)

oke. SPM is over. what next after this?
bulan 12 niy aku nak duduk rumah makan , tidur and jalan. oyehhhh (Y)
start bulan satu nanti baru aku akan cari kerja dengan kawan2 aku. yelarr , kalau duduk rumah aje kompommm mak aku membebel, lebih baik cari kerja tambah income, tak de la menghabiskan duet mak aku je kan ? lagipon kalau nak kawin nanti senang larhh. hehehe ^____^

SPM dah habis maknanya lepas niy no more baju putih, no more kasut sekolah putih, no more kain biru, no more tudung putih, no more beg sekolah ! wwahh rindunyaaaaaaa~
RINDU RINDU RINDU :)
semua niyy akan tinggal kenangan je la, apa2 pon aku sayang semua benda tuhh, mulut aku je cakap nak buang2 segala bagai. tapi aku akan simpan. :)


aku tau beg sekolah aku cantik, dahh tak payah tenung lama2 >___<

kasut sekolahku yang cantikkk , weheeeeeeeeee :)

nampak tak 9A+ tuhhh , nmpak tak????? hehehe~ impian semua budak2 SPM 

I LOVE MY SCHOOL. rindu la aku kat kau nanti SMK TOK PERDANA.

lepas niy no more baca buku rujukan setebal niyy. ringan sikit kepala hotak aku >,<

niy la subjek yang aku ambik. susah tauuuu >,< tambah2 add.math tuhhh, pehhhhh !

sebenarnya untuk SPM niy aku target 5A4B jee, yelaaa aku bukannya pandai sangat pon macam kome. kalau dapat 5A untuk SPM nanti aku dah rasa cukup bersyukur sangat, sumpah aku heboh satu kampung laaa. hahaha. antara subjek yang aku target --->
BAHASA MELAYU: A
BAHASA INGGERIS: A
SEJARAH: A
MATHEMATICS: A
PENDIDIKAN ISLAM: A
BIOLOGY: B
CHEMISTRY: B
PHYSICS: B
ADDITIONAL MATHEMATICS: B
ehhh! kenapa add.math last sekali?? ummm, paham2 je laaaa :)

tapi kalau bolehhhhhhhhhhhhhhhh kan kan kan , tapi niy kalau la.. aku nak 9A+ :)
tengok niyy.. aku siap buat wallpaper kat phone tau , semua orang ada impian kan? aku pon ada. ahakss . 
peace yaww (Y)

handphone ape aku pakai? oke tak payah tanya, henset cikai je. :)










No comments:

Post a Comment